سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
دالان بهشت - دالان بهشت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • بنام خدا

    دوستان عزیز سلام

    (دالان بهشت) عنوان وبلاگ من میباشد

    من از امروز به جمع شما دوستان پیوستم

    امیدوارم بتوانم با کمک شما در

    پارسی بلاگ با شما هم گام باشم.

    مهتاب

    بی تومهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

    همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

    شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

    شدم آن عاشق دیوانه که بودم

    در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

    باغ صد خاطره خندید عطر صد خاطره پیچید

    تقدیم به دوستان



    صالحه ::: شنبه 86/9/3::: ساعت 10:2 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :1820

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    دالان بهشت - دالان بهشت

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<